zondag 22 januari 2012

In de ruimte

4 opmerkingen:

  1. Heey Olaf!!!!
    Wanneer komt Bjorn weer terug vanuit de ruimte!!!!! Als je hem nog spreekt doe hem dan maar de groeten van mij!!!
    Veel liefs Yasmin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yasmin,

    Ik weet nog niet precies wanneer Bjorn terugkomt. Eind van deze week ga ik weer naar de ESA om via een satelietverbinding met hem te praten. Dus dan kan ik de groeten doen van je.

    Groetjes Olaf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was toch wel een FullHD Satelliet verbinding he?
    Wat eet Bjorn in de ruimte... Dat ruimte voer is vast niks voor hem...

    Hoe gaan ze Bjorn weer terug sturen dan?
    Ze gooien hem toch niet zomaar naar beneden?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi michael,

    Het was inderdaad HD. Het leek net of Bjorn gewoon voor me zat.
    Ik weet eigenlijk niet wat ie daar eet. Ik zal het aan hem vragen als ik weer met hem kan praten.
    Ook weet ik nog niet hoe ze hem terugsturen. Als ze hem gewoon uit het ruimtestation gooien zou hij nooit heel hier terug op aarde komen, dus ik hoop dat ze wat anders gaan verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen

We zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Groetjes Bjorn en Olaf